Salesforce

AVD migratie Expert/M: Ervaar je problemen, heb je vragen? Lees hier hoe je een ticket maakt.

Article Information
BE
Article Details

Log eerst in
Een ticket aanmaken kan alleen als je ingelogd bent. Klik rechtsboven op [Log In]. Heb je nog geen account? Ga dan naar: Ik wil graag inloggen met het Wolters Kluwer Account

Eenmaal ingelogd, zie je de tegel Ik heb een vraag. Dit is de snelste route. Je kunt ook in het menu bovenaan onder Tickets kiezen voor [+Maak een ticket].

  • Vul het formulier van boven naar beneden in en duid de juiste niveaus aan zodat je ticket meteen door het juiste team wordt opgenomen.

    1. Kies Service Desk bij Niveau 1.
    2. Kies Expert/M bij Niveau 2.
    3. Kies Performantie bij Niveau 3.
     

Klik op [Ticket maken] om het ticket definitief in te dienen. Heb je het ticket aangemaakt, voeg je schermafbeeldingen of andere bestanden toe. 

Zie ook:
Kan ik een bijlage toevoegen aan mijn ticket?
Handig overzicht van artikelen voor jouw AVD Hosted cloudtoepassingen

 
detail information
18/03/2025 10:35
AVD migratie Expert/M: Ervaar je problemen, heb je vragen? Lees hier hoe je een ticket maakt.
40
URL
AVD-migratie-Expert-M-Ervaar-je-problemen-heb-je-vragen-Lees-hier-hoe-je-een-ticket-maakt

Powered by